Back in Business

Efter enorma påtryckningar så gör jag nu ett nytt försök till att hålla Onslundas i särklass mest lästa blogg vid liv.

Intäkterna ni läsare generar åt mig nu under februari månad kommer oavkortat att skänkas till hemlösa barn i Onslunda.

Nu när OS i Vancouver äntligen är i fullgång passar jag på att bjuda på en vinterbild från när jag var i Idre och testade snön där. Snön funkade bra och jag hade skrapmärke både under ögat, på hakan och på magen. Var även ute i längspåret vilket inte funkade lika bra som jag hade planerat i mitt huvud.

Jag är ute och glider med mina orangea skidstavar.


Ni som undrade hur GGN2009 slutade så blev det till att bryta efter lite drygt ett halv varv. Baknavet på min kära Honda ville inte vara med längre.

Jag med bakdrevet som borde sitta kvar på fälgen i handen. Dessutom en nästan helt ren Honda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0