nytt däck

Då var det nytt bakdäck och nytt grepp på gammel hondan nu igen. Körde precis några varv på stubben. Framhjulet var lätt nu när man får lite bättre fäste på bakhjulet. Ska bli kul att köra på söndag. Våga satsa lite mer i svängarna nu med ett ordentligt däck istället för mitt gamla slitna, för det började bli rikigt halt. Jag hoppas det för den nyttan jag förväntar mig. Har trott att det varit det dåliga bakdäcket som gjort att kontrollen över bakänden stundvis varit katastrofal. Så vågar man gasa ordentligt nu så kommer det förhoppningsvis att korta ner varvtiden med några sekunder.




Kommentarer
Postat av: jennifer

alltsså.. är inte de typ farligt?(a)

2009-10-01 @ 21:30:51
URL: http://supertasty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0