game on!

Jag har inte varit mycket för att spela de senaste 4 åren. Spelade en del CS när jag gick på gymnasiet. Efter det har jag i princip inte spelat alls. Lite fifa och Call of Duty 4 under de 3 veckorna jag hade Playstation 3. Sålde såklart Playstation 3 igen då det gjorde anspråk på alldeles för mycket tid.

Min gamle gode vän David övertalade mig igår att testa gratis online shoot´em up spelet Battlefield Heroes. Jag fastna snabbt för det mycket enkla spelet som var snabbt att komma in i. Så 2½ timme ikväll har tillbringats med krig på datorn. Jag är verkligen ingen gamer, tröttnar på spel riktigt fort. Men det var kul som tusan ikväll att spela lite igen.

Jag kan meddela er som spelat spelet att min gubbe som jag döpt till det lite tysk inspirerade namnet Kriztuph nu har uppnåt level 7. Han börjar med andra ord bli riktigt farlig, eller kanske inte...

Annars har dagen inte innehållet några större högtidsstunder. Skulle möjligen vara mitt mellanmål: Pågenbröd (Guldkorn) med rostbiff, rostadlök och remoladsås. Kanske världens godaste macka! En riktig fettbomb men vad gör det en sån dag som denna. Otroligt gott smakade mina 3 mackor i alla fall. Synd att rostbiff är så groteskt dyrt.


Battlefield Heroes, inspirerat av Disneys Superhjältar.

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: hahaha, du tkr de du (a)

2009-10-07 @ 08:24:07
URL: http://supertasty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0