Cross Cross Cross!

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen. Jag ska försöka bättra mig.
Det har hänt en hel del på cross fronten sen sist.

Jag har sålt min Honda CRF 450 2002. Började föra söndagen 11/10 att köra med min "nya" Honda CRF 450 2006. Den träningen gick riktigt dåligt. Gjorde nog minst 5 vurpor och fick motorstopp körandes minst lika många gånger. Det kändes katastrof med tanke på GGN som närmar sig i hög fart.

Nu i lördags bestämde jag och joel oss för att åka till Lunnarp och köra lite på Eriks crossbana. Givetvis vurpade jag på första varvet. Men det var bara upp och på det igen. Efter några varv så började jag bli någorlunda kompis med den nya maskinen.

I söndags var det illstorp crosbana som vanligt. Började med att justera dämparna lite. Sen kördes det för fullt. Tyckte körningen började funka riktigt bra. Nya Hondan och jag har äntligen blivit kompisar. Vill nog tro att jag åker fortare med den nya nu än jag gjorde med den gamla innan. En vupa hann jag med. Men för övrigt körde jag så att händerna var totalt slut. Kunde knappt hålla i styret det sista varvet. Riktigt nöjd med söndagens träning.

Här kommer lite bilder från http://racephotos.se, från söndagens 18/10 körning.

Några som jagar

 

upp på vallen! där går det fortast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0